Laugh and a half

en bra låt och en bra titel

Dagen började med att jag försov mig för vi skulle på stan klockan 12, vaknade tio i tolv av att matilda ringde. Slängde på mig kläderna och borstade tänderna. ungefär så ser ju mina mornar ut varje dag. Vad redan i väg vid 5 över ungefär till staden.

Där köpte jag en grej till mig och en julklapp till min bror. Nu måste jag bara köpa julklapp till den andra brodern.
Hade velat köpa till mina systrar, men vet inte om jag har råd, men funderar på att göra något. Det var någon klok vän som sa att jag kunde göra det. Men vad ska jag göra?
Det är frågan

Jag har iallafall varit på hockey idag. dom vann, härligt!

nu ska jag kika lite avsnitt av serierna kullarna och staden och vad det är för serier kan ni klura på.
Det har blivit mycket på senaste som ni ska klura på.
Kanske för att jag känner mig just så, lite klurig och lurig

I morgon ska jag tejpa fötter på gympan, jag tycker synd om den som ska tejpa mina fötter. Jag hoppas iallafall det är någon som jag känner.

halloj och tjena hejsan


jag har en ny dator och då måste man ju testa den inbyggda kameran, väldigt roligt tidsfördriv enligt mig själv och se vilka resultat jag fick!


här åker jag bergodalbana


Här håller jag om Eiffeltornet (stavning?) frågan är varför den blev halv?




och där slutade datorn kommunicera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0