Listen to the song here in my heart

Halloooj

jag har egentligen inget att säga förutom att jag fick tillbaka mina prov idag, en gick åt längsta den andra kompenserade det första. Så min dag blev bra ändå.

Jag har även fått se trolleritrick som jag har sett förut av samma man när jag gick i kanske 4an ?
Jo och jag förstår fortfarande inte hur han gör det? lär mig snälla!
Jag vill kunna trolla. Jag ska googla det där och söka
Visste ni förresten att det finns en religion som tror att google är gud?
Nej det visste jag och vem vet kanske google är gud? Google vet ju ungefär allt
vet inte gud det också?

Är inne på det här med religion nu, har ett till prov på måndag. en till anledning varför jag inte kan åka till systrarna.
nu ska jag dränka mig i godis. hejdå!


4:e klass

Kommentarer
Postat av: fjeppa

ja men självklart blir det så! vi som går emot grupptrycket, väntar till sin artonårsdag eller har ett dåligt hjärta kör på bastu och julmys ist! :) tjockt med najs!

2009-12-11 @ 16:00:23
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0