most of all I believe that I'll hold you again

Det blev sällskapsspel, en snabb omgång igår ändå.

Det spred sig en känsla av tagg i min kropp nyss. Jag kom just på att detta nyår kan bli ruskigt bra även fast det hade blivit lite bättre om våra 2 andra kompisar också kunde följa.

Vi är ett gäng på 13 pers, killar och tjejer. Bara härliga människor. Vi ska förfesta innan vi går till Ferrum för att trycka i oss nyårssupén och samtidigt alkohol, därefter blir det nog lite mer alkohol, lite dans och sedan ut på tolvslaget för att sedan in igen på ferrum för att fortsätta på dansgolvet.

Mitt taggade jag kommer inte finnas i morgon på dagen men alla vet ju att när man duschat och börjat fixa sig, fått på sig lite snygga kläder då är den där känslan där igen , sen är det bara att fortsätta på den känslan. Låt det bara ske kanske man skulle säga. Haha

Måste sova nu annars orkar man ju inte med hela morgondagen och natten.

jag orkar inte, dom blir alltid på snedden. men vrid skallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0