Never ending story

Jag menade såklart i förra inlägget att jag inte skulle prata om matteprovet.
Paus i pluggandet. Verkar bli min standardfras nu.
prov i morgon man har inget annat val än att plugga.
Men med julmust, kanske ska göra glögg. det hade varit gott.
Då går det iallafall att plugga
Hade innebandy idag på gympan. Sjukt kul
nej nu ska jag gå och göra glögg sen ska jag fortsätta plugga, kanske att jag tar en tripp till konsum också? ooh,hade varit gott!
Ja vad ska man tro?
Förresten höll vi på och gå igenom bibeln på en lektion, vi skulle söka och jag blev frustrerad och sa fan också.
Varpå jag kläcker : Får man svära när man håller i bibeln?
Ja får man det? klura på den ni. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0