plugga, varför?

Jag visste inte att det var så mycket att plugga.
Hojja, jag har inte ens börjat, jag har vaknat för en timme sen ungefär.
Det känns inte bra, men det måste gå bra på det här provet.
Fan och hans moster helvete

Jag ska bara sitta inne hela dagen och plugga, tror jag måste börja med alla mina projekt och grejer eftersom jag ska vara ledig efter jul, måste hinna klar innan jul. Bara sätta igång, men vart hittar man motivationen och orken ifrån?
jag har ingen aning. Den kommer ibland och sen går den igen. Liksom julstämningen, den fanns där och nu finns den inge mer. Känns som att det är september.

Nej nu ska jag fortsätta med mina roliga liv, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0