Pollen allergi

OBS! Rubriken har inget med innehållet att göra.

Jag har gjort bort sista provet i religion, nu väntas bara
-ett projekt
-idrottsuppgift
-religionsuppgift

Som jag ska lämna in innan jag tar lov för efter lovet är jag borta 1 och en halv vecka.
Ni hittar mig på Swillos om ni kommit på vad det är ännu.

Jag har varit och spännt min tandsställning, alltid lika trevligt, dock var det trevligare denna dag eftersom jag lyckades övertala pappa att jag har varit snäll och fyller år nästa vecka och borde därför få den där Adidas tröjan.
Den är fruktansvärt vacker, otroligt vacker. Jag kan nästan inte beskriva hur vacker den här det enda jag kan beskriva är att den är gul och lila och en huvtröja. Den är så jag så jag kan inte ens själv förstå.

På vägen hem lyssnade jag och pappa på när dom hade upprop på ett något viktigt möte på stadshuset (antar att det är där)
Kenneth Stålnacke och gänget. För att just inte mix megapol funkade. Sen när vi lyssnat på det en 10 minuter och ja, det tog 10 minuter att läsa upp alla som var där och sen säga vilka som hade ersatt dom som inte var där.
Undra hur länge själva mötet höll på? Ja , det får jag aldrig veta eftersom jag bytte till mix megapol när jag lyssnat på uppropet.

7 days left..it's getting closer and closer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0