Starkvinsglögg

Det är vad det bjuds på här hemma efter en morgon som innehöll skridskor på Lombia.
Dock kunde jag inte vara med idag, min rygg som jag skadade samma dag jag fyllde 18 (ålderstecken?)
har blivit lite bättre men riskerar inte min rygg för skridskor. måste vara hel när jag ska dansa på juldagen.

Maten är det enda jag uppskattar på julen. Kanske även att få vara med mina kusiner och deras familjer, det gör ju det LITE roligare. men inte så mycket. Nej skämt åt sidan, det är roligt med lite blandat folk.

Igår hade jag och mina två vänner uppesittarkväll, vi hade bara en Bingolott men för att alla skulle få vara delaktiga så fick vi ta en omgång var. Det hann börja medans vi höll på med maten så vi sprang emellan köket och vardagsrummet. Maten var otroligt god och ölen med. jag och Kajsa drog till med en öl var eller jag drack en Kajsa drack fler.
Vi vann ingenting kan jag ju meddela men det var riktigt mysigt. Det får la bli en tradition i framtiden.

Nu ska jag kanske hjälpa till med maten om jag får. Annars tar jag och går och duschar. Julafton bryr jag mig inte om faktiskt , jag hade kunnat gå i mjukisbyxor men tänkte att jag kan ju iallafall duscha bort fettet jag har i mitt hår och sätta på lite roll on. Sen är jag good to go. Imorgon blir det dock på riktigt det är ju det man väntat på att julafton ska vara över så att juldagen kommer någongång.

OBS!!! OTROLIGT TRÅKIGT INLÄGG OBS!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0