TACKAR OCH BOCKAR..

..med mitt huvudet jag rockar.

Ut på dansgolvet jag nu ska fara hoppas jag ingen dära skadar
En fot på golvet och en på baren, hoppas nu inte vakten kommer och tar en
Äntligen det blev min tur att fylla, det år alla verkar hylla
Själv känner jag ingen julkänsla eller ryck i partynerven, men för säkerhetsskull skall jag fylla på reserven
Har redan börjat bunkra upp mitt lager, hoppas att jag för engångsskull blir mager
Skämt åt sidan så kul ska vi inte ha, jag hoppas verkligen jag får en härlig födelsedag
På riktigt det var verkligen på tiden, jag som har handlat godis varenda helg på lidl
Presenter jag fått så det räcker och blir över detta år, tur att året snart far och går
Nya möjligheter och nya minnen ska vi nästa år vid denna tiden rita på våra linnen
Dags för mig att ta ett steg ut i "vuxenvärlden", hoppas inte det menas att allt sätter sig i blodkärlen

Det jag egentligen ville säga med detta rim var väl tack och med detta säger jag godnatt!




Övar på min "vuxenmin" , tror att jag satte den klockrent...eller?



Kommentarer
Postat av: fjeppa

måste säga att du såg väldigt myndig ut!

2009-12-22 @ 11:53:51
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0