There's something inside me and I know it's good

Matematik är inte roligt någonstans, jo det är roligt om man kan men jag kan inte.
det är inte roligt.
Det är svårt, ingenting är kul när det är svårt.


I morgon ska vi till Narvik, jag är inte så sugen. Men så bjuder dom faktiskt på pizzabuffé och det kan man inte tacka nej till.

Nu har jag bokat en grej som är bra för mig i framtiden att ha, en till kluring fick ni.
I morgon eller övermorgon ska jag avboka min tandläkar tid som är den 21 och jag känner att jag inte åka.
men den saken jag bokat händer precis efter jul och då funderar jag på hur mina tänder kommer bli då?
Läskigt om tänderna bara går tillbaka, inte för att jag tror det dock.


Jag har sagt till mig själv att idag ska jag göra ingenting, jo kanske duscha om jag orkar. Jag brukar vara dålig på att duscha, jaha tänker ni vad är det där för äckel? Men självklart att jag duschar men jag orkar inte kanske duscha lika ofta som jag gjorde när jag tränade. Det var tre ggr per dag, sjukligt!
Nu förtiden försöker jag duscha 1 gång per månad. Det börjar arta sig faktiskt. Mitt hår är inte lika fettigt mer.. PFFT!
SKÄMT ÅT SIDAN. jag duschar oftare än så men hur ofta eller sällan berättar jag inte, lite privatliv vill man väl ha!

nu ska jag gå härifrån denna sida och fortsätta på någon annan sida. Här kommer jag sitta i våran svarta soffa med min dator och datorkudde (bästa uppfinningen eller något) sedan kanske jag hoppar i duschen.

här kommer fortsättningen av mitt tidsfördriv

Jag var och simmade med coola fiskar


här provar jag hur jag hade sett ut som en alien eller ett ägg.


Här provar jag hur det är att inte ha ett huvud alls.


Här kollar jag hur det är att vara enäggstvilling och båda har kläckt ur sig
något skumt.


Här är jag mig själv och försöker se söt ut, eller?



Här är jag otroligt varm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0