this is me, this is real, I'm exactly where I'm suppose to be now

Hola guapo!

Idag har jag besökt Narvik med mina härliga klasskompisar.
På vägen ner för att fördriva tiden så lekte vi " ett skepp kommer lastat" djur var kategorin.
Väldigt svårt att komma ihåg. Jag förlorade men hanterade det väldigt bra för hur jag skulle ha gjort det.
på väg hem fick vi kolla Bambi volume 2.
Förra gången vi åkte till Abisko fick vi se första filmen.
Juste vi körde norsk kareoke också. Malin stod för den största underhållningen.

Jag köpte även en julklapp den sista julklappen till min andra bror.
Nu är alla julklappar köpta.
Dock hade jag velat köpa till mina systrar. Vet inte får väl hitta på något.

I morgon åker mina päron i väg till Stockholm för deras 20åriga bröllopsdag.
Herregud! det är ett tag man har levt med samma människa.
Jag klagar inte, jag får nästan ett helt hus för mig själv, det jävligaste är att min bror jobbar natt det menas att jag får sova helt själv i huset. Mindre kul. Tur att han är ledig på dagen, kanske han orkar knåpa ihop lite käk till mig också då? Så maten är klar när jag kommer från skolan, det hade varit något.
Ska inte hoppas för mycket.

Tretton säger jag bara, det kan smälla riktigt hårt sen.



Och jag som alltid sagt att jag inte har några läppar, men kolla på den här bilden
man hade ju kunnat tro att jag sprutat in något konstigt ämne i dem.
Fast i och för sig ser jag väldigt svullen ut hela jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0