When you kissed my lips, my mouth was full of questions

Jag har inte varit inne på datorn på en och en halv dag.
Konstigt

Man kan väl säga att jag har haft fullt upp då kanske. Eller jag har egentligen vaknat sent, hoppat i kläderna och åkt på hockey med min käre kusin Annakaisa. Efter första matchen smet vi iväg och gick på frasses och åt en miniskrov med plusplus meny. Senare gick vi tillbaka och kollade A lagets match.  Sen åkte jag till Matilda där jag spenderade hela min kväll.
I morse försov jag mig också lite vi skulle på stan vid halv ett, ett och jag vaknade halv ett. Så hoppade i mina kläder och mötte Matilda på stan. Det blev bara vi idag. Vi knallade runt, jag hittade ett par skor som jag ska ha på nyår och mellandagarna förhoppningsvis. Om min käre mor tycker så.
Kom hem för någon timme sedan.

Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och kanske börja plugga till religionen men känner min inte taggad till det så struntar nog i det och gör det i morgon istället.

NU blev det ett sådant där otroligt ointressant inlägg, fast jag tror nog alla är det.

Jag har fått veta en läskig sak idag som gjorde mig väldigt nervös. jag har en känsla av att jag kommer vara den enda som inte klarar av det där.
usch och fy!


hejdååååååååååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0