yeah yeah wow wow

halloooooj och tjena hejsan
Provet är nu ett minne blott. Det jag lärt mig har runnit ur mitt huvudet. så är det alltid.
Nu kan man pusta ut efter denna vecka trots att inte det första provet gick som det skulle men kan man inte så kan man inte så är det ju faktiskt.
En kopp kaffe, pepparkakor och en del prat hemma hos mig efter skolan.
det handlade om rätt mycket som vanligt
Jag har bestämt att den enda utvägen för mig är SWILLOS helt klart.
Är Swillos ett fatcamp eller kanske till och med ett jobb jag sökt till.
kluring
Jag har en väldigt söt vän som provade min datorkamera idag, hon var måttligt fascinerad.
Här har ni en bild.
Min andra vän är betydligt sötare men fick aldrig henne på bild. tyvärr!
Men hör gärna av er om ni vill ha en söt tjej

Kommentarer
Postat av: din fula vän

vadå betydligt sötare ... </3

2009-12-03 @ 16:44:05
Postat av: den söta vännen

hihihi ;)

2009-12-03 @ 18:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0