"Det känns som att jag tigger pengar av dom"

Jag håller med mattan och skriver att Matte B kan dra sig i gruset..
Jag förstår verkligen ingenting. Har träning om en timme också.

Varför är det så att varje gång man ska sätta sig ner och plugga får man lust att göra grejer som man aldrig hade velat göra annars.
Det börjar gå över styr när man går och duschar för att man verkligen inte vill plugga, detta hände mig förra veckan.
Jag stod där med böckerna i händerna och så tänkte jag, men jag måste ha något annat vettigt för mig än att plugga.
Jo men visst, jag går och duschar. Gick och duschade och det var ingen sån där in och så ut igen utan jag stod där säkert en 40 minuter. Och det roligare är att annars duschar jag på max 5 minuter.
Dagen innnan det tänkte jag börja stor städa också.

Varför ska jag egentligen hålla på med det här, ingenting av det man lär sig i matte B behöver man när man går ut.
Hur ofta kommer du att behöva den så kallade andragradsfunktionen i vardagslivet ? ALDRIG ! eller ? Ja om någon kommer på det så kan ni ju höra av er..

Till råga på allt det här så försov jag mig i morse. Jag var klar på 5 min och sen var det bara att lasta väskan som vägde 3 kg ( bara skolböcker ) och börja gå mot skolan som tar 20, 25 minuter i 23 minus grader.

Känner att detta är inte min dag, så nu tar jag och tackar för mig!

" Det känns lustigt att gå till arbetsförmedlingen för det känns som att jag tigger pengar av dom "
Nämner inget namn.



Så här känner jag mig idag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0