friterad kyckling med ris

Det har jag ätit idag, äntligen ! har väntat på att få äta det sen Oktober, men ingen har velat äta det.
Tur som jag hade skulle faster, mamma och pappa ut och käka, så innan dom åkte beställde jag därifrån.

Nu inväntar jag Sara och Elin. hårdpluggning!
Förra gången vi pluggade tillsammans var på tåget hem från luleå och då var det också NK.
Sara kunde nästan allting så hon svarade på alla frågor, sen när jag skulle svara kunde jag inte en enda..tillslut hade vi nött in det så mycket så jag bara blandade ihop allting. Så höll vi på i säkert 2 timmar.
Tror faktiskt att hela våran tågvagn kunde om celler (om det nu var det vi hade?).

När jag kom hem sen, så kunde jag allting utantill det var bara för att vi hade nött in det för mycket. Man kan faktiskt köra på den metoden om jag inte minns helt fel gick det rätt bra!

Har en kaffekopp att dricka upp och nk att läsa..

HALLÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0