Only heaven loves you now

Helgen började med som många andra helger, utgång. Vet inte om det är bra eller dåligt.
Det jag vet var att det inte var värt. Jag och Sara hade en egen liten förfest i hennes källare tills vi gick till Nettan och gänget.
Tur som jag hade slapp jag bakisen på lördag, istället hoppade jag i duschen på morgonen och åkte till Sara och tog en morgon fika. Satt hos henne, drack ett antal koppar te och väntade på att klockan skulle bli 6 så att vi fick gå och äta.
Matilda kom till Sara ett tag innan vi gick upp till La Guna. Hon hade minnsan tänkt på oss, medans vi var ute och festade hade hon suttit hemma och varit hundvakt och gjort Alla hjärtansdag kort åt mig och Sara. VILKEN HJÄRTEVÄN!

När vi kom till La Guna satte vi oss ner bland alla familjer och par. Beställde våran mat , åt och gick till Sara igen.
Drog på lite lovesongs, drack te och pratade strunt.

just nu sitter jag med spanska böckerna i famnen, fattar ingenting, vill inte fatta heller..tror jag måste ta en till kopp kaffe, sätta mig ner och djupdyka.


                                    


Kommentarer
Postat av: sarkkie

en 27 timmars date ;> inte illa.

2009-02-15 @ 22:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0