Vinterkräksjuka

3 dagar till Björkis..
Sara skrämde oss rejält i morse när vi kom till skolan och inte hon var där och till råga på det så sa hon igår att hon mådde dåligt och nu var hon sjukanmäld, det första som dök upp i huvudet på oss var " VINTERKRÄKSJUKAN"
Vi fick bekräftat att det inte var det utan hon hade andra anledningar.
Elin kommer till rasthallen och ser lite blek ut och säger lite nedstämt : Jag mår rätt så dåligt, har ont i magen..
O NEJ!
Ska ringa henne snart och fråga hur hon mår, det här går inte! LADDA MED C-VITAMINER ALLIHOPA!

Jag har hunnit göra idrottsprovet idag iallfall, nu när jag kom hem satte jag mig ner och gjorde klart svenskan eller jag tror den är klar ska bara finslipas lite. Sen ska jag dyka i NK böckerna och RÅplugga, prov på torsdag precis innan vi åker!

p.s jag kanske till och med har fixat högtalare! d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0