2009

ja nu var det 2009 och det firade vi in med en stor fest som började hos Kajsa sen mitt på staden och slutade hos Amanda (MSP2) som det alltid gör ?
Nästa varje fest har jag hamnat där på efterfest eller så har jag hamnat på samma efterfest som Amanda inklusive hela MSP. konstigt det där!  Men kul hade vi som alltid, skrattade för fulla muggar när alkoholen börja dra sig ur kroppen och kaffet tog över (även lite övertrötthet) för att vi skulle hålla oss vakna.
Spelade kort som Natalie var sämst på fast hon hade ju ändå som nyårslöfte att vara en bättre människa, egentligen kanske hon lät oss vinna?  fast är det att vara en bra människa? nej jag vet faktiskt inte.
Men vi fick oss ett gott skratt åt killen som ingen kände som hängde runt där, först sov han i sängen , sen gick han till soffan och sen sov han i sängen igen. Vi stod och skrek åt han att nu är det dags att gå hem, försökte få med han ut.
När vi alla hade dragit på oss kläderna och gått ut så ser vi att killen inte följt efter, somnade han i trapphuset kanske eller fick du ut han ur lägenheten Amanada ?
Jag och fredrik drog åt vårat håll och de andra åt sitt håll. Vi tänkte vi går mitt på vägen, slipper plumsa på trottoaren, men se på fan Kiruna levde klockan halv sju på morgonen och det var trafik. Jag förstår ingenting.
Det är mycket jag inte förstår så nu avrundar jag och drar till Saras stuga för att ladda upp batterierna på nytt för visst skulle vi ut snart igen?

Alla har sina nyårslöften, men jag håller aldrig mina. Har försökt i 10 år men inte har jag lyckats än heller. det galle inte ha några förväntningar alls på 2009, vi får se hur det blir men mycket fest blir det ju nu när alla börja fylla 18 det vet vi iallafall och det var väl bra att vi både slutade och började året med största festen.


Kommentarer
Postat av: amanda

haha efter att jag hällt ett glas vatten på honom stod han i hallen några minuter och mest stirrade, till slut sa jag "hejdå" och då tror jag faktiskt att han förstod. var iaf tvungen att kolla under sängen och i skrubben på morgonen, för säkerhets you know :>

och nästa gång tänker jag hamna någon annanstans på efterskiva, behöver omväxling nu!

2009-01-04 @ 16:43:10
URL: http://amndah.blogg.se/
Postat av: amando diao

haha efter att jag hällt ett glas vatten på honom stod han i hallen några minuter och mest stirrade, till slut sa jag "hejdå" och då tror jag faktiskt att han förstod. var iaf tvungen att kolla under sängen och i skrubben på morgonen, för säkerhets you know :>

och nästa gång tänker jag hamna någon annanstans på efterskiva, behöver omväxling nu!

2009-01-04 @ 16:47:04
URL: http://amndah.blogg.se/
Postat av: a

haha alltid så lyckat :)

och nu den 3:e kommentaren...

2009-01-04 @ 16:48:29
Postat av: ägaren av bloggen

haha fyfan, seg jävel det där !! tur att du fick ut han iallafall :)

2009-01-05 @ 01:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0