skit i rubriken

ingen rubrik idag, ingen energi för 5 öre, så det brukar vara en söndag..

Jag och Elin satt och kollade King Kong i går, hela 3 timmar var den, tyckte det kändes väldigt långt men inte så konstigt eftersom det är reklam i 1 timme sammanlagt.
Jag har alltid trott att King Kong är en roligfilm, så här lite komedi. Ack så fel jag hade med andra ord, den var väldigt bra det jag såg av den. Vi blev nog lite less där på slutet och satte upp en spelningslista inför Björklidenpremiären. HÄRLIGT!

Grattis till min vän Viktoria som fyllde 17 år i går! hoppas du hade en bra födelsedag, men var det idag vi skulle komma och fika ?

nu ska jag fortsätta ha denna meningslösa söndag, kanske dricka en kopp kaffe till och sen hoppa i duschen för att ta nya tag och ladda inför en spännande vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0