Been there done that

Jag fick mat igår, jag och bror drog ihop en hamburgare eller två var faktiskt.

Idag kommer Elin över och jag ska bjuda henne på fetaost sallad och vitlöksbröd.
nu tänkte jag springa på konsum och köpa lite saker, 2 ggn jag är där idag. Igår var jag där tror jag 3 eller 4 och förra fredagen var jag där säkert 3 ggr. Det är inte lätt när man bor 5 steg från affären.
äh, nu blev det skitsnack.

pratade med Sara för ett tag sen, hon är i Göteborg och säger att män finns det gott om. Skönt att höra att hon har det bra, fast det tvivlar jag inte på om hon är där. Matilda är i Finko och tränar på sin finska. Vicky jobbar hela dagarna. Måste ringa henne och fråga om hon ska vara med oss ikväll kanske?


hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0