brown hair

Nu om ett tag ska jag på stan och köpa avfärgning och så ska jag färga om mitt hår. Jag har ungefär svart hår nu och på sommaren så blir håret ljusare och eftersom jag har brun hår vanligt så kommer jag få jätte mycket utväxt. Så idag ska jag köpa avfärgning och om jag brunt med ljusa slingor. men vågar jag mig inte på avfärgning så får det bli bara ljusa och bruna slingor så kanske det ser lite normalt ut.

Så nu ska jag ta en snabb dusch och sen möta upp elin på stan vid 12 och sen ska vi till Coop och sen ner till Matilda för att färga håret och äta mat. Tacos blir det!


Inte den finaste bilden och plus att den var vriden men så ser jag ut nu:


Och så här vill jag se ut ungefär. (bilden är från 2006 tror jag )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0