I went down to Houston

Oh my sweet Carolina - Elton John

Efter det förra inlägget med fett mycket text så ska jag kompensera med lite bilder från tiden här i Boden eftersom jag åker hem imorgon..


                                                                                 Nya Converse äntligen!

                                    
                                                                                      
                                                                                        egobild
                                   

                                                   jag, syster och Elin städade syrrans bil som hon skulle sälja
                                   


                                 

                                                Vi fick använda våra jackor när vi inte hade något paraflax
                                    

                                 jag i min jeansskjorta, mycket charmig bild, bra hållning. Modellkarriär nästa!
                                

                                                    Min första inbakade fläta på någon, STOLT!                                
                                

                                                                     M.J fick följa med från affären            
                               

                                                       Spakväll klockan halv 3 på natten
                              

                              
                              


                             

                             
                             

Det var allt tror jag! mer bilder kommer när jag kommer hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0