So take my strong advice, just remember to always think twice

I have brown hair, finally! Efter en avfärgning där jag blev gul, röd, orange och brun i håret. En brunfärg och sedan slingor på det. Håret blev bra, inte som på bilden. Men jag är ljushårigare (så kan man ju inte säga) eller brun hårig jämnfört med tidigare då jag var svart hårig nästan.

ni lär ju få se en bild på det senare på någon flummig bild från min semester. Juste I'm going on a trip to....trumvirvel....
BODEN. Haha, vilket skämt tänker ni. Men jag tänker så här:
Hellre sitter jag där och gör ingenting än att vara här och gör ingenting. Plus att jag får hälsa på min syster och säkert min andra syster och det ska bli roligt. Och självklart ska jag ta med mig en vän. Än vet jag inte Elin eller Matilda eller båda. Båda hade varit något, men vet inte vi får se.

Min syster som jag ska bo hos är här uppe nu så åker med henne på fredag. Men i morgon skulle hon kanske komma förbi om mina bröder hemma för hennes barn vill träffa sina morbröder som dom nästan aldrig träffar, tror det hänt två ggr eller något. Dom är  ALLTID på vift.

Jag känner mig helt överlycklig som om jag hade kunna göra vad som helst (nästan).
Jag sa idag till Matilda och Elin att så här mycket som jag skrattat de här två dagarna har jag inte skrattat på länge.
Matilda kommer då med en sprudlande kommentar : Det är bara för att du saknat mig så mycket och för att jag är SÅÅ rolig. Kan vara, kan vara Matilda. (jag tror faktiskt också att det är så) Men också för att... Nej jag har ingen förklaring bara att jag har otroligt härliga vänner som gör mig glad. Det kanske är så enkelt. Varför blir man så blödig framåt natten?
Och nu kom jag och tänka på den där låten " det blir alltid lättare framåt natten" , vet inte varför och jag har ingen aning om den går så. Men jag har börjat sjunga den flera ggr men kommer aldrig på vem som sjunger den eller vad låten heter. Onödig information Julia..

En annan sak, jag orkar inte skriva att michael jackson är så bra, åh han är min gud. Men detta är dagens sanning jag har faktiskt lyssnat på han rätt mycket när jag var mindre och lyssnar fortfarande på honom och att han bara gick bort så där. Det gör lite ont i hjärtat faktiskt..(tööööntigt, jag vet) Men det är dagens sanning.
Jag har fler dagens sanning som jag och mina vänner kommit fram till idag, men för att inte lämna ut hemlig fakta om mina vänner så lämnar vi det där!

Godnatt och hoppas ni orkar läsa för det jag skrivit här, var det längsta inlägg jag lär göra i min livshistoria och det var väldigt VIKTIG information om min vardag och om hur blödig jag egentligen är...under den hårda ytan alltså.

Nu några väl valda ord , "Just remember to always think twice"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0