stay the night

Elin kom igår till Boden klockan 9 på morgonen. Var och mötte upp henne på tågstationen, som tur är, är det nära syrran.
När vi kom hit så sov fortfarande Wera och Jessica men efter de vaknat åkte vi till Luleå och gick på arons badet.
Badade lite med Wera osv. sen efter att pressat sol i några timmar åkte vi ut till Camilla (andra syrran) och kollade när de byggde. Då bestämde vi oss för att grilla när det ändå var så fint väder och 1 och en halvtimme senare så satt vi ute på altanen och åt fläskfilé med potatis , fetaostsallad, tzatziki och majskolvar. GOTT!

och som vi skrattade till vi hade iallafall tur med vädret igen. haha

Efter det for vi till Smedsbyn och städade jessicas bil som hon ska sälja. Svettiga och oljiga åkte  vi där ifrån för att komma hem, duscha och gå och sova.

Nu idag har vi legat ute i solen i tio minuter tills det blev moln. Då åkte vi in till storheden för att handla mat, jag och Elin käkade på Max och så kollade vi lite på H&M, Elin hittade en t-shirt, jag hittade bara hårnålar.
Vi köpte vi hade iallafall tur med vädret, ettan. som vi tänkte kolla i morgon för syrran skulle till en kompis ikväll.
Jag och Elin har hyrt en annan film, bröllopsduellen som vi ska kolla ikväll.
Vi har suttit på helspänd och väntat på att åskan ska komma, såg ut som det ett tag men, man ska aldrig säga aldrig.

nu ska jag ta en kopp kaffe till och sen slänga mig i soffan för att ta en nap eller iallafall lugna ner mig. stressad till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0