Thriller night

Har varit ensam hemma nu (utan mor och far fast med bröder) i 4 dagar, 4 dagar bara. Känns som i en månad. Det är skönt hela dagarna nästan förutom när man ska sova. Helt ensam i hela huset och så är det tyst. Men faktiskt har det gått bra. Ingen kuslig figur som kommit in och tänkte kidnappa mig eller något sånt skumt. haha

Fast då kommer vi till nästa grej, går och lägger mig vid 3 och sen om ingen väcker mig (för väckarklockan funkar inte på mig) så sover jag som idag til klockan 2. Men det gör ändå inget nu när det är ungefär 7 grader ute. Man missar ju inget direkt. 

Nyss var jag på konsum och handlade lite. Idag blev det korv och makaroner.

Nu ska jag ringa Elin och kolla om hon ska komma förbi, skönt att vara ensam men det är roligare med sällskap.
Kom just fram till VILKET onödigt inlägg det här blev.

ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0