6 juni

Vad säger man på en dag som denna det samtalsämnet kom upp under middagen.
trevlig nationaldag, trevlig 6 juni, glad nationaldag, glad 6 juni? Ja, jag vet inte men vi kom fram till att trevlig nationaldag lät bäst.
Vicky kom förbi , vi har kikat fotbollen. Vilken dålig match av Sverige.

Om 3 dagar fyller Sara år och om 5 dagar är det skolavslutning, yippi kay yey!
Inget jobb har man i sommar heller fast jag hade ställt in mig på att jobba och få lite pengar så känns det ändå skönt att få ta det lugnt en sommar, sista sommarlovet.
Varje gång jag tänker på att det är bli sista året vi går så får ja en klump i magen, vart tog alla åren vägen?
Ja, är det någon som har någon aning så kan ni ju svara mig det.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0