jag älskar min dator mer än något annat..

eller så kanske inte.
Jag har tagit bort MSN från min dator och sen när jag ska ladda ner den nya så står " du har redan msn messenger".
Förstår ingenting och jag har tagit bort det, och sen när jag skulle avinstallera så fanns inte ens msn kvar på datorn så då måste den ju vara borta , fast ändå står det att jag har den. Någon som är duktig på datorer och vill informera mig om jag är stenkorkad, min dator ska slängas ut från balkongen eller om jag kan göra något åt det?

Just nu sitter jag på msn genom hotmailen alltså msn(webb), det är så roligt. För folk kan bara skriva till mig , jag har ingen sån där vart jag kan se vilka som är inloggade.

ÅT ******* MED DEN DÅ!

Nu ska jag umgås med Matilda istället, hon gör mig glad! HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0