tiden går

Tiden går väldigt fort, senast skrev jag i söndags.. känns som igår.
på det här dagarna har jag fikat hos Sara, spontan ätit ute m. Sara, fikat på stan m. Matilda och Sara och kollat film.
Idag åkte mor och far till stugan, i morgon beger jag mig också. Enda anledningen till att jag åker ner är för att få mat, annars får jag leva på nudlar, vilket jag gjort idag. Man tackar ju inte nej till fin middag. plus att man kanske få träffa sina kusiner och resten av gänget om de ska komma ? Jag har ingen aning.

nu ska jag käka nudlar och kolla tv, i morgon stugan. Och ni som ska ut, HAVE A NICE TIME! ;D

Kommentarer
Postat av: matildafjeppa

we'ill be there! (y) tar med mig hemmagjord tårta tillochmed!

2009-06-18 @ 22:21:43
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0