Världen är vår, där elden falnar men fortfarande glöder

Ingenting spännande hände idag förutom att jag fick grillad mat för första gången denna sommar, korv och potatissallad.
Jag och Fredrik gjorde en spontantrip till Fjällnäs och skulle hälsa på Viktor, han skulle åka men vi mötte han vid bron och pratade ett tag sen försökte jag och Fredrik oss på att kasta macka, men fanns inga mackor så vi åkte hem.
Kom hem för en timme sen ungefär. Nu ska jag upp och kolla vilken bikini jag ska ha för i morgon ska vi till Sautosbäcken (stavning?) och sola. Gött! Förresten kompisar? ska vi ha med oss något att äta kanske? äh, ni hinner ju ändå inte läsa innan vi åker. haha
 







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0