ändrade planer

Vaknade upp klockan 9 och såg att jag hade fått ett sms av Sara: Dåligt väder, inget gränsen.
Jag som ville åka skidor, hade något att se fram emot men då får vi väl hitta på något annat, men som vadå ?
Kanske en helkväll hos Sara med bastu, hämtmat och tv?  Det lät inte allt för dåligt!

Sara låg och sov när jag ringde nyss så hon ringer väl upp på ett tag får jag hoppas så vi kan planera resten av dagen.
Jag måste iallafall duscha håret, har inte duschat det sen onsdag och ni som känner mig vet ju hur mitt hår blir.
Det är välbehövligt. Men det blir ju tjorvigt om vi ska basta sen?
Nu blev det för komplicerat.

Jag längtar till våren och skidåkning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0