HIT ME !

Dödsrockare, bad girl, 2 stycken kände inte igen mig, OH YEAH!
Det var reaktionerna för min " ut med det gamla in med det nya "- frisyr.
Men har även fått mer vanliga kommentarer som " vad fin du var i håret", inte för att jag inte tyckte de andra var onormala eller ja kanske..

Efter skolan gick jag och Sara till henne där det bjöds på mammas köttbullar (inte dåligt!), tog även en runda till coop och sedan hem till Sara igen för att plugga ggr 10000 och visst blev det så. Jag gjorde HELA 22 tal (att talen jag gjorde var ungefär samma behöver vi inte gå mer in på, jag gjorde iallafall 22 tal) och Sara gjorde klart? sitt NK arbete medans Emma fokuserade på att göra den bästa kladdkakan hon kunde.
Hon lyckades vill jag säga! Kladdkaka , vaniljglass och " halv åtta hos mig " fick avsluta heldagen med Sara.

Lördag kanske det blir gränsen över dagen. Vilket vi hoppas på, lite miljö ombyte behövs plus att jag är grymt sugen på att åka skiiiiidor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0