on the road again..

Dom senaste fem dygnen har jag åkt bil sammanlagt i 9 timmar.
Kiruna-Luleå, Luleå-Kiruna, Kiruna - Gve, Gve- Kiruna.


Fast blir aldrig less på att åka bil, skönt att åka bil bara man har bra musik med sig.
Har varit i Gve idag, för att fixa med tandställningen. 10 minuter tog det, dom vill att jag åker 1 timme dit för att fixa i tio minuter sen 1 timme hem.
En annan sak om det hade varit i Luleå, då hade man kunna gå på stan men inte det inte, Gällivare av alla ställen.
Finns ingenting där, förutom dollar store.
Jag och brorsan hängde där när vi var klar. Fick med oss en hel del, en skiva till pappa, ett halsband till mamma, jag köpte hängslen, en hatt, lite body butter , armband. Det är billigt om man köper en sak men jag köpte en del grejer så det blev ändå över 200 kronor.

Har nyss skrivit klart min engelska uppsats, skönt, nu är den ur världen.
Svenska nationella i morgon hela dagen , sen NK prov nästa vecka... PÅSKLOV, KOM NU!!!!

Tänkte jag skulle lägga in lite gamla bilder också, men orkar inte resa mig ut soffan och gå bort till bänken för att hämta hårddisken så en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0