so damn ugly so damn cute

Idag har jag varit riktigt duktig. Jag har hunnit umgås med min kära vän Matilda aka Mattan, bjöd henne på en kopp kaffe och en kaka. Mattan hjälpte mig iallfall att städa ur min garderob eller hon var mentalt stöd. Efter det städade jag mitt rum, badrummet och vardagsrummet plus att jag har tvättat.
Så nu har jag precis ätit och ska bara ta det lugnt. Sara ringde mig för ett tag sen och uppdaterade mig hur det var i Luleå och med tanken på bussresan och killen hon såg hade jag gärna åkt med.

Har träning idag men tänkte att jag orkar inte gå, ska bara ta det lugnt. Fast det är sportlov. Kanske sätter mig och pluggar lite matte, ett tal eller två ska man väl kunna göra.

I morgon ska jag och mattan på stan och ta en kopp kaffe och inhandla lite grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0