BARCELONA

jag vet klockan  är en minut över sju, men tänkte att ni som läser det här (sara, matilda) skulle veta vad jag gör.
Just nu är klockan två minuter över sju och jag skulle djupdyka i matte 3000. Men jag går 5 över när jag skrivit det här.
Spanien om 1 dag och 9 timmar, det börjar närma sig och jag har inte ens börjat packa ännu.
Fick med mig ett par skor, ett par shorts , solgrejer och compeed från staden.
Hunden har kommit.
Jag har druckit kaffe (för att jag ska orka med matten)
Jag har nationella i morgon och om jag klarar det ska jag bjuda er på tårta har jag sagt. ( ser inte bra ut det här , för eran del ).

Nu är klockan 4 minuter över och min tid här är över.
Ska stänga av datorn och nu blir det läsa till klockan åtta, en kvarts paus och sen till 9..

nu var det kört, klockan är 5 över. vet inte ens vad jag skrivit, HEJ !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag brukar också läsa emellanåt ;>

2009-06-05 @ 00:59:26
URL: http://johannanonstop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0