Love is'nt always on time

Inget speciellt händer nuförtiden, allt rullar på som vanligt. Sekunder blir till minuter som blir till timmar som blir till dar som blir till veckor, jag ni förstår.
Inte mycket kvar nu i skolan, kristihimmelsfärd (eller vad det heter) om två veckor och sen så åker vi vecka 22, onsdag. Räknade just ut att det är 21 dagar, 6 timmar, 56 minuter och 24 sekunder kvar.
jag vill egentligen inte skriva men jag tar chansen.
Det har varit sjukt bra väder nu i 2 veckor eller något, så nu var det sagt. ( skyll bara på mig om det blir dåligt väder i morgon)

I dag ska vi åka till skolan halv sju, ska snacka om resan. Före det blir det lite övningskörning.

jag och sara var på promenad i fin vädreeeeet och sen åt vi glass med viktoria..

    

Kommentarer
Postat av: arg mat

ditt fel att det snöade idag!!!!

2009-05-06 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0