I dina ögon, jag trivdes bättre i dina ögon

Nu är det inte länge kvar..
Förra året vid den här tiden kändes det som att när väl sommarlovet kommer är jag värd det, har kämpat så mycket.
Men nu känns det inte så, känns som man inte gjort något nästan och så fort man får en uppgift orkar man inte göra den.

8 dagar till Spanien
21 dagar till Sara fyller 18
23 dagar till skolavslutning ( innan dess ska jag ha gjort, info layout prov, Nkprov, matte nationella )
35 dagar till Kiruna Festivalen ( fyller 10 år)..

Måste kolla upp vädret inför helgen, halvdag i morgon och sedan ensam hemma hela helgen (hur ska detta gå?)
Jag har sagt åt mina vänner att dom får komma hit och laga mat åt mig, konstigt nog gick dom bara med på det om dom själv fick mat. Jag skulle säkert klara av att laga mat ensam (med en brandsläckare) galant!
Men för att mina föräldrar inte ska komma hem på söndag och se att huset är längst med backen så är det nog bäst att jag bjuder över dom kanske?






...216 dagar kvar till Julia 18 år

Kommentarer
Postat av: sara

Söt du är som har med min 18-årsdag! :)

Du fixar nog helgen galant tror jag. Kommer kanske och hjälper dig på fredag och lördag, vem vet ;>

SNART KOMMER VI SPANIEN! Och ojojoj vad kul vi ska ha :)

2009-05-20 @ 12:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0