All of these lines across my face, tell you the story of who I am

All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Oh but these stories don't mean anything
When you've got no one to tell them to
It's true... I was made for you


En väldigt bra låt.


Det finns internettider. Ja självklart. Det finns internettider, vet inte ens om man säger så. Men det är konstigt det där. Internet tiden går fortare än vanliga tiden. Eller klockan kanske man ska säga. Det jag vill komma fram till är väl att det är konstigt hur fort tiden går när man sitter på datorn.
Förra veckan satt jag vid datorn och så kollade jag på klockan jo klockan var 8 jag skulle kolla fotbollsgalan, men jag skulle bara fixa en julklapp till mina föräldrar, det gick fort tänkte jag. Max 10 minuter. Nehee du, där hade jag big time wrong. Klockan var då 9. En timme gick på tio minuter. Det är väl det jag ville komma fram till. det är helt messed up datorklockan.

Och nu försöker jag fördröja tiden och nu när jag väl vill att klockan ska gå fort så jag får äta mat. Ja men då då går en timme på två timmar. Jo jag ska äta thaimat äntligen ett plus i kanten är väl att jag har vänner som sällskap, men just nu är jag bara fokuserad på maten!
Japp, en timme på två timmar. Jag tycker det är tråkigt när jag är så här väldans hungrig.
I-landsproblem tänker ni, in my ass, inte för mig. Mat är min passion här i livet. Om ni bara visste.

Det var väl bara det jag hade på hjärtat.

MAT IN MY HEART <3


En vacker bild på mina kusiner från midsommaren


Världens bästa hund.



Kommentarer
Postat av: din matglade kamrat vid namn sara

du har blivit duktig på att uppdatera!!!!! klappar i händerna och flinar

2009-11-13 @ 15:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0