Deep inside I know you feel it too

Idag har jag varit till tandläkaren i hålan (gällivare) men mina två trogna vapendragare Sara och Matilda.
Vi hade roligt. Fast för det mesta så sjöng vi med till musiken som var på hög volymnivå. Tror till och med en av oss slocknade en snabb sväng, inte sara (förhoppningsvis eftersom hon körde), jag höll mig vaken så att inte Sara skulle somna. Men tjejen i baksätet sov då. Hon drog en stock sen väckte vi henne för då skulle vi in och fika på puoltikasvaara fiket (stavning?). det var gott! sen fortsatte vi hem. åkte till skolan satt där och slog bort lite tid för att vänta på Kajsa. Däremellan åkte vi även till Elgiganten. Sedan slutade Kajsa och då åkte vi upp på staden och köpte Biobiljetter till 2012.
Så det händer i morgon och sedan på lördag blir det en lite "kusinträff". Vi ska nog laga mat, äta godis och kolla film. Bara umgås helt enkelt. Vi brukar ju inte umgås allt för ofta. Jag ska göra det medans mina vänner ska ut och slå sin svart/vita klädsel i taket. OCH på Ferrum till och med, med 70-80 tals hits. Jag säger ännu en gång: Jag är inte avundsjuk, inte alls! pffftttt... att ni får trevlig sällskap rör mig inte i ryggen. haha, men det är ju trots allt inte så äckligt länge kvar tills jag fyller år. endast 32 dagar, 5 timmar, 45 minuter, 50 sekunder!

Jag och mina vänninor har även fotat lite under veckan. tänkte bjuda på en eller två bilder.



Årets Julkort. Skriv om ni vill ha ett!







Kommentarer
Postat av: matilda

kusinträff for the win!

2009-11-20 @ 15:48:20
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0