En förmiddag i skolan

En helt vanlig förmiddag i skolan. har haft idrott och hälsa B. Teori. Mat och hälsa läraren har haft teori: Kost och träning. Det var intressant fast det var jobbigt och sitta och lyssna i en och en halvtimme utan att ha ätit frukost.
Men nu har jag och Lisa just tryckt i oss en macka och en festis så nu har vi nya energi! yeeeey

Jag har inga pengar på mobilen så dom som vill nå mig får antingen ringa, skrika på mig i skolan eller bara gå fram snällt och fråga mig det ni vill.

Nu tror jag att jag och lisa ska kolla om det finns några lediga platser i rasthallen så vi kan sitta och kolla tv eller något tills nästa lektion börjar, som börjar kvart i tolv. jippie kay yey!

sen tänkte jag bara tillägga att jag hade inte tackat nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0