Just another heart in need of rescue

jag känner för att bara gå upp på ett berg och skrika allt jag har. Det tänkte vi göra i sommras, men vi hann inte eller hann inte är inte rätt sagt. varför gjorde vi inte det? hade varit svin bra.
nej just nu känner jag för det, få uttrycka mig lite. Eller ja få ut lite dåliga vibbar. Jag måste börja tänka mer positivt. Se allting från den positiva sidan.
Inte vara så hård mot mig själv.

som tillexempel sitter och gnäller på att jag inte kommer klara körkortet, att jag är dålig på att köra, men konstigt Julia om du inte gör någonting åt det och att ifall någon annan hinner före mig är jag svin dålig. för det första, jag gör det i min egen takt? för det andra sen när fan har jag börjat bry mig om att folk ska hinna före, kan ha med att jag är en tävlingsmänniska kanske? för det tredje: Gör något i stället för att gnälla. Det är ju bara jag själv som kan göra något åt det. Måste lägga manken till bara. så är det. Få tummen ur röven helt enkelt. hur svårt är det? Nej, nu är det slut på dessa negativa tankar.

Lite självkritik bara. behövde få det ur mig. sluta trycka ner mig och sluta hetsa upp mig över saker som inte är betydelsefulla eller inte speciellt nödvändiga. andas in andas ut det enda jag behöver göra.

En liten läxa till mig själv helt enkelt.

Vad ska jag göra idag? hm, idag ska jag bara vara mig själv som jag alltid är. Det är bara sådan jag är och jag önskar att alla kunde vara sig själv helt tiden. Tråkigt med folk som ändrar sig och byter tycke efter hur andra folk beter sig.

ja jag ska vara mig själv idag och känner jag mig själv rätt kommer jag ta det lugnt. Kommer slänga mig framför tvn och ha datorn i famnen, liksom två flugor i en smäll. Det är bara sådan jag är, jag gillar att ta det lugnt helt enkelt. Kanske ska jag beställa hem lite bilder också. Det gillar jag! jag gillar bilder.

hejdå, Peace out.

denna bild gillar jag, den känns som jag vet inte. den känns bara bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0