life is good

Jag fick min mat och det var gott vill jag lova. Fredagskvällen fortsatte hemma hos Matilda med idol och sen kom två underliga typer förbi och det blev en hel del prat om allt mellan himmel och jord. Från Idol till pest eller kolera.
Skratta gjorde vi vill jag lova. Det var roligt.

Lördag gick vi på hockey och sen på kvällen så åt jag, sara och hennes syrra mat från Valentino. Kycklingspett, satt som det skulle. Sen skriver Kajsa att det är fest idag. Jaha , jag tänkte att vad fan, jag kan dricka någon öl sen åka hem. Sagt och gjort, vi var klarar vid halv tio och var i dimman vid halv elva. Dock var inte dimman så tjock, åkte upp till krogen åkte ut lika fort som jag kom in. Det enda svar jag fick var: Ska du stå här och bråka eller ska du gå hem?, jag tog mitt pick och pack och drog. Åkte bil med två underliga typer, dock väldigt trevliga var dom. Sedan mötte jag upp en Fredrik som hade en lite tjockare dimma än mig själv och så gjorde vi sällskap hem.
Upp i morse för att kolla hockey och sen till Sara och äta dom ur huset, händer ju inte allt för ofta (not) och sen till nästa hockeymatch.

Jag är pank, men jag är glad. Det är väl det enda som räknas? eller?
Fast hade inte tackat nej till att ha pengar på mobilen iallafall så jag kan kontakta omvärlden. Men jag klarar mig.

nu ska jag spruta lite mer nässpray i mina borrar och sedan kolla på paradise hotel tror jag.

Jag, kelar lite lätt och försöker se söt ut. bara sådan jag är och söt är jag ju också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0