listen

Jag vill också vara med och ordna till mässan. nej men det får tvåorna göra som redan har hur mycket som helst att göra. Bara dom har gjort något bra. Tror inte steen var så nöjd. Men Ellinor gjorde han lite mer positiv. haha
Hade vi fått göra det hade vi haft något att göra iskolan iallafall. Idag har jag slutat vid halv tolv.
Jag och Matilda my friend, drack en kopp te och sedan åkte hon hem och jag gick runt och pratade skit med en massa i 3 timmar innan jag åkte hem med freddan. jag kan lika gärna vara i skolan, bättre det än att åka hem. finns ju inget att göra hemma. Ett gymkort kanske hade varit något ändå, men jag vet ju av erfarenheter att när jag inte har ett gymkort så vill jag träna och när jag har ett tränar jag i typ två månader sen slutar jag. Så det struntar vi i. Istället idag har jag tryckt en billy's mumma säger jag bara. Fettig och gott!

I morgon ska jag och Sara vara i skolan och plugga matte från fem till halv sju i pluggerian för att visa 8 och 9orna hur det går till. Anledningen till att vi ställde upp på det här var väl kanske att vi har ett prov på tisdag på kapitel 1 som är som 5 kapitel, det känns inte bra men det klarar jag! POSITIVA TANKAR, jag har faktiskt trappa ner på negativa tankar. I ROCK helt klart.

Nu ska jag kolla klart DH och sedan gå och duscha om jag inte gör det i morgon på morgonen?

ÅH  det kom just en reklam om iskall mjölk, jag blev sugen på det och nu har vi ingen hemma får väl gå ner och dricka lite lingonsaft istället.

hallllooooooj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0