Right outside, there's two people just falling in love

ännu en dag av skola avklarad. skola och skola. En liten redovisning för ettorna och en gympa lektion,kan ju inte gnälla över schemat direkt.

orkade inte gå hem så jag fick skjuts med Lisa till Sara. Har fått i mig lite mat som tur är annars hade jag aldrig orkat gå på hockeyn klockan sju. Men måste åka typ halv sju för det är gratis idag och vi vet att alla Kirunabor är snåla så det lär vara fullt. för att fördröja tiden liten kan man ju alltid fixa håret, Sara över att göra lockar med plattång på mig just nu medans jag sitter och skriver blogg, livet leker! 
nu ska jag lägga ifrån mig den här och umgås.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0