this is how we do it

nejmen godförmiddag!

Otroligt mysigt väder har det varit i morse. Nysnö och solen visade sig tillochmed. Jag och far åkte på hockey vid halv tolv. Kollade när systersonen var målvakt. gick väl inte hela vägen, dom är så små ännu. Mycket att lära.
Kanske ska och kolla den andra matchen som är vid två någongång också. Sedan ska jag, kusin 1 och kusin 2 umgås lite. Tror vi ska äta thaimat, trots att jag åt det förra helgen men vad gör väl det när det är gott? Sedan gå hem till mig kanske hyra en film, äta godis och prata strunt.
Vet ju av erfarenheter att umgås vi kusiner så är det inte tyst en minut.
För inte så jätte länge sedan umgicks vi flitigt. Vi sov över hos varandra, åt god mat, kollade filmer efter filmer, åkte hundspann, åkte skridskor, spelade monopol och lekte i snön. Det var förut och nog saknar man den tiden då man umgicks flitigt. vi hade grymt roligt! Saknar även att jag kunde åka skridskor på den tiden. Äta kan jag ju fortfarande , monopol är jag grym på, leka i snöhögar är jag ännu bättre på. Jag har tillochmed hör och häpna tävlat i hundspann en gång. Det trodde ni inte om mig va? jag kom inte ens sist! Jag har helt klart oanade talanger.

Nu ska jag äta någonting. Magen håller på att säcka ihop.
Jag hoppas även mina vänner inte mår dåligt efter igår och att dom har roligt en dag till :D
hejdå!



Kommentarer
Postat av: matilda

hahahaha! har du tävlat i hundspann?! :p

2009-11-22 @ 12:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0