When the stars go blue

Jag skriver blogg varje dag, flera ggr om dagen det är min nya grej!
jag bara älskar att blogga eller? nej jag kanske bara har lite att göra.

Dagen gick över förväntan rätt så fort. Dock var motivationen att ha matematik från 3 till halv fem inte så hög. Istället för att plugga matte i pluggerian satt jag och kollade på de andra som pluggade och lite folk som kom och gick, satt i min lilla bubbla och tänkte på strunt saker. På själva matte lektionen sen så hade inte motivationen höjt ett endaste liten snäpp på motivationsstegen så jag och Sara satt och släppte vår kreativit lös. Vi ritade och skrev positiva ord till oss själva någonstans i mattehäftet för att sedan när man kommer till den sidan står det ett fint ord till sig själv. Mina ord löd: " Du är så snygg idag, du klarar Matte C galant och du är bäst!, låt detta bli en av dom bästa dagarna i ditt liv"
Må låta otroligt konstigt men det var sååå mycket roligare än att skriva ett tal i matematiken.
Men sen tänkte jag också att i morgon klockan åtta på morgonen kommer min motivation vara lite högre än den varit idag så då tänkte jag faktiskt ta tiden till mig och göra ett tal eller två för att sedan fortsätta min visa min kreativitet. Till råga på det så gick vi 20 minuter innan vi slutade också. Men vad var det för mening att sitta kvar där när vi ändå ritat färdigt och ändå inte orkade plugga. Det var vad vi intalade oss själva så då åkte vi hem.

Idag har jag tryckt en hampis från Annis efter skolan, jag och pappa är ensamma hemma. Den var god, otroligt god närmare bestämt. Trots att jag imorse hade kostlektion på gymnastiken. Men jag är en av dom som äter utan att tänka på vad jag äter, bara jag blir mätt och jag tycker det funkar bra...iaf hittills. Men jag är ju ung! lever livet you know.

Nu ska jag och Sara försöka oss på marknadsföringen som är två sidor lång. Det ser lovande ut. En kopp kaffe lär behövas eller nej inte egentligen för då blir det min 4.e för dagen. men jag unnar mig en kopp till.

HEEEEEJDÅ!


BARA FÖR ATT JAG ÄR JULIA KARLSTRÖM







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0