YES YOU!

YEEEEEEEEES YOOOOOOOOOOOU!


Motivationen har bara flödat hos mig just idag. Och jag är så otroligt glad för det. Eller motivation kanske man inte kan säga. Men jag har bara velat göra saker. Dock har jag inte gjort överdrivet mycket mer än vad jag brukar (vilket är inget förutom tv,datorn,skola).
MEN mina vänner och bekanta! Jag har pluggat matte i en HEL timme. hör och häpna! Fast det gick kanske inte jätte bra men det gick. DET RÄKNAS

Och innan det var jag ute och skottade snö. Jag tog på mig mina täckisar och jacka och stack ut i snön, jag längtar tills högarna på gården blir lite högre för då kan jag säga åt mina kompisar att jag inte kan vara med dom för att jag måste skotta gården fast jag egentligen hoppar i snödrivorna. Då tycker dom jag är vuxen, jag menar dom måste ju tro att jag övar inför vuxenrollen.

Sedan efter snöskottningen kom mormor förbi med bullar och vi drack kaffe och åt bullar det var gott! haha det där lät precis som när man var liten och skrev typ " idag har jag varit me hon, det var kul. SLUT" svin roligt.

Jo men efter matten och snöskottningen tog jag an min nästa uppgift. Idrott och hälsa B uppgift. Klurig en må jag säga. Men jag hann skriva rätt så mycket.  Där överträffade jag mig själv i min kunnighet inom träning. Jag kan rätt mycket om jag nu ska skryta och det tycker jag att jag får göra! Jag vill ju förresten läsa Idrottmedicin på högskola. men det var något helt annat.

Sedan hände något mycket roligt, inte en stycke vän, inte två utan tre stycke vänner kom på besök, även min bror kom hem. Men han fick inte vara med och det ville han säkert inte heller.
Vi åt chips, jag åt choklad, drack julmust och kollade ROBINSON.

Sedan drack vi glögg med russin och mandlar och lekte även tjilivippen. Men sedan kom det som alla väntat på..
"MED ANDRA ORD" ett spel, som kan vara det roligaste spelet i världshistorien!
Det går ut på att man är två och två. Den ena tar upp en polett och läser då tillexempel " David Beckham " då kan man ju säga: Spelar fotboll gift med Viktoria från spice girl. Ja ni fattar.
Och man ska hinna ta så många som möjligt under en tid och sen fortsätter det tills man kommer i mål.

Kanske inte låter överdrivet kul, men ojojojdå säger jag. BUSKUL (som mamman i mysteriet på greveholm hade sagt). Plus att man får använda pipor som tjuter uta helvete och tuta i motståndarens öron medans dom ska försöka komma på.

Ja och vad vi skrattat. Det som är lite mindre kul är väl det första mina kompisar tänker på när dom ser mig är: LAT och FOTSVETT!

Jag sa alltså: något som jag har ofta och tänkte precis säga något annat för jag tyckte det var dåligt att säga, varpå Matilda skriker rätt ut: FOOOOOOOOOOOOTSVEEEEEEEEETTT!

Elin tog en polett varav hon säger: Julia är sådan. Ordet var LAT.

OTROLIGT!



Beskriv dig själv med två ord: Lat och fotsvett.
VILKET KAP JAG MÅSTE VARA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det var så roligt igår! måste göras om. Hoppas du är nöjd med dina naglar ;)

2009-11-29 @ 20:41:31
URL: http://linakvarnas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0