you are the wind beneath my wings

Har just sträck kollat Mysteriet på Greveholm, 4 timmar och 18 minuter lång. Jag säger då det. Nog var det bättre förr. Den är fortfarande bra förutom att man märker av alla saker.
Tillexempel:
Flickan från rymden pratar baklänges. Jag trodde hon bara pratade konstigt.
Skelettet är inte ALLS läskigt
Har kommit på att nästan alla i filmen är lik någon jag vet vem det är
Ivars rymdmössa är grymt oattraktiv
Lillan är äckligt smart
Melitta är som hon är
Leif är typ Uffe (bara dom som haft han som lärare förstår mig)
Mamman, typiskt såg den nyss och kommer inte på vad hon heter.
Hon är lite efterbliven men ändå lite av min favorit.
Och alla i serien har gröna kläder på sig!

Nästa helg blir det en till, fast på lördag. Undra vad det blir då? Jag är lite sugen på Pettsson och Findus Tomtemaskinen, STÖRTSKÖN! (önskar att jag var lika cool som Findus)

Jag måste även tillägga att jag hoppade in i duschen i mellan åt. Mina kompisar klarade inte av stanken som spred sig i rummet. Dom tyckte det var nog med att det luktade målarfärg och att vi var inne på avsnitt 19.

TACK OCH HEJ!







Om det ändå vore så väl


Kommentarer
Postat av: hihiiii.

glömt inte att handklovarna var av plast och att delarna av skelettet var frigolit

2009-11-28 @ 11:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0