free fallin'

låt aldrig rädslan att missa hindra dig från att spela

så jäkla bra motto, tycker jag.

Idag försov jag mig, kom till skolan när lektionen precis hade slutat, sen så hade jag hål till tre när jag började idrotten. vi hade lekar och oj vad vi lekte vill jag säga. det var roligt.

I morgon ska vi prova studentmössor. yey! känns lite konstigt att prova det nu ändå, det är ju som ett tag kvar.

Nu ska jag koka en kopp te, göra en matte grej, skulle egentligen ha gjort marknadsföringen men glömde den i skolan. sen ska jag kolla grey's eller något.

btw, provet som jag inte hann plugga så mycket på fick tillbaka det idag och det stod ett VG där, jag blev chockad om man säger så. KUL JUL! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0