heal the world, make it a better place

M.J


Ett tag sen det kom ett inlägg. hade gäst blogg förra gången, välkommen åter!
Idag har jag börjat klockan 3. åkte till skolan klockan 8. bra gjort av mig. Jag åkte dit, gjorde några tal i matten och sen läste jag lite organisation och ledarskap sen väntade mentortid..som vanligt så blev vi förvånade av vi fått höra. har redan hört allt det. 
Kommit hem halv fem, ätit mat, druckit kaffe, tänkte städa mitt rum(en anledning till att inte plugga) struntade i det och åkte ner till Sara och fikade istället. där bjöds det på födelsedagsfika. Hennes lillasyster fyllde år.
Tog en promenad, trotsade (stavning?) våldtäcktsmännen, vi knallade igenom kyrkoskogen. Läskigt...NOT. Tills det prassla till i busken, vi sa att det var en råtta och tog den andra stigen som ledde åt ett annat håll. lika bra det, tror inte vi hade kunnat spöa dom där våldtäcktsmännen ändå, eller? kanske.

Kom hem för ett tag sen, orkade inte ta tag i mitt rum. Får bli till helgen, men tror jag byter sängkläder iallafall. Inte de fräschaste sängkläderna. Nu tänkte ni på något snuskigt garanterat. Det är det inte vill jag säga! Det var bara länge sen dom blev bytta. behövde verkligen inte berätta det.
Nu ska jag hoppa i duschen igen, sjukt skönt att duscha på kvällen och sen hoppa i rena sängkläder..
En lektion i morgon igen plus körkortteorin. Känner att jag måste börja ta tag i det där på riktigt nu. eller något.
Är ju ändå bara 10 helger tills jag fyller år. Låter sjukt lite, men lär bli dom längsta helgerna i mitt liv.

Jo förresten hände en rolig grej ihelg, haha. men behöver inte berätta det. Vi behöver bara säga att jag tar det piano 10 helger framöver eller så super jag mig full och går hem klockan 12 när alla andra går på krogen. Också ett sätt.

Nu blev det den där jävla bibeln igen. Hej och svejs eller något.




Kommentarer
Postat av: kusin A

hur älskar man sig själv?

2009-10-06 @ 18:12:19
Postat av: Kusin J

jag vet faktiskt inte..man bara gör det!

2009-10-11 @ 02:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0