Here I go again on my own, going down the only road I've ever known

Hello!

Sitter hos syster i Boden, fått andas lite luft från en anna miljö känns bra än så länge.
Att åka tåg ensam är nog det tråkigaste som finns. För att fördröja tiden satt jag och lästa en tidning, läste ut den på tjugo minuter, ja vad gör man då det resterande 3 timmarna?
Jo jag stirrade upp i taket, hittade inget där, tittade ner i golvet inget där, kollade framåt, såg ett ryggstöd som gjorde mig snurrig om man kollar riktigt noga så ser man att det är små prickar och dom prickarna gjorde mig yr. kollade åt sidan, fanns en kille där, såg helt okej ut så jag la mina ögon på honom ett tag, men han var ändå inget roligt nöja att fördriva tiden på. jag lyssnade musik. Det var väl det jag gjorde. jag hade bara dålig musik.
Hade jag haft en kompis, en ipod med bra musik, en svin snygg kille att kolla på eller bara ett stolsrygg med en rolig teckning på så hade tiden gått mycket fortare.
Nej nu låter det som att det tog jätte länge, det gick faktiskt ganska smärtfritt fast jag ägnade nästan ett helt inlägg till det.

I morgon ska jag till skolan här i Boden med syster, hon ska jobba och jag ska nog göra en läxa som jag har till veckan efter lovet. lika att göra bort det nu och då kanske hon kan hjälpa mig också?
Härliga tider

Tack och hej!


Tycker inte att det är okej. Vara bara kul att kolla, inte röra och inget veta, bara kolla. Lägga ögonen på något. Nu känns det som att det är dags att hitta något nytt att lägga mina ögon på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0