I just don't know what to do with myself

exakt så känner jag.
Jag skulle plugga järnet idag, gjorde jag det nej?
jag satte mig med böckerna klockan 3, blunda jag svär för 1 sekund sen var det kört. jag somnade och vaknade fem. heerrreeegudarnas!
Inte bra. satte mig och plugga i typ två timmar. skulle ta en paus för två timmar sen, men sitter fortfarande kvar.
Känner på mig att det kommer bli max 1 poäng.
Förresten min powernap kan varit den bästa i hela mitt liv också.
Jag sover aldrig på dagen nästan, hänt ja. kan räkna på en hand.
Jag måste vara helt slut i huvudet.

Jag har klippt mig idag.
jag är nöjd, håret är nöjd, det ser helt enkelt bra ut från mitt perspektiv.
(bild inom kort)

Nu ska jag lägga mig ner och försöka läsa igenom det där och sen sova för dagen!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0